Kızlar boyle bir durum yasayan var mi dogumda karnina bastırılıp doğumu gerçekleştirilen ben yasadim ve biraz aci verici oldu ilk dogumdu.
Iki gun gecti dogumun uzerinden sanirim karnima bastirdiklarında kaburgalarım ezilmis simdi agridan duramiyorum. Nefesim bicak gibi kesiliyor. Yatamiyorum kalkamıyorum. Bu durumu yasayan varsa biraz anlatabilir mi ne zaman gecer ne olur