Yoncaglseven bebeğime 3700 Gr dediler 3.100 Gr doğdu yani ultrasyonda genelde daha büyük çıkabiliyor bebekler. Bende 8 gün önce isteğe bağlı sezeryan oldum ilk gün benim için çok kolaydı hastanede olduğum için sürekli ağrı kesici serum vs verdiler o gün çok anlamadım ilk kalkışım bile gayet iyiydi ama eve geldiğim ilk gün ağrım çok oldu ağrı kesicilerin etkisi geçtiği için ilk 2 gün baya zorlandım ama psikolojik olarakta iyi değildim ve bebeğimi emziremiyordum göğüslerim çok acıyordu evim 5. katta çıkarken zorlanmıştım tuvaletim alaturka olduğu için yapamıyodum o yüzden sinirli ve mutsuzdum belkide tüm bunlar o iki gün zor geçmesine neden olmuş olabilir. Şuan 8. Günüm çamaşırlarımı serdim mutfağını topladım bebeğimin altını değişip karnını doyurdum sabah eşime kahvaltısını hazırladım ütüsünü yaptım vs çok eğilip kalkmadan ağır kaldırmadan her işimi yapabiliyorum çok şükür, sadece ben normal doğum konusunda kendime güvenmedim çatı muayenesinde bile kendimi o kadar kastımki tamamen kapandı vajinam doktor rahat olmazsan doğuramazsın dedi iyikide sezaryen olmuşum tabiki ilerde bi sıkıntısını görürmüyüm bilemem şuan için diyorum