Herkese merhaba bebeğimiz 10 gün önden gidiyor,yani büyümesi hızlı oluyor doktor iri bir bebek olabilir dedi ve bende riske girip normal doğum istemedim zaten alt bölgem çok hassas hemen yara oluyor.Sezeryana karar verdik eşimle tamamen uyutulup olandan ama çok korkuyorum kesin karar olursa haftaya cuma doğurucam nasipse bana tecrübelerinizden lütfen bahseder misiniz ? İlk çocuğum olacakta