calikusu_03 2 arkadaşım kullanıyor çok memnunlar ve bebeklerden biri alerjik bünyeye sahip çok memnunlar ben de uni baby aldım şampuan, vücut lısyonu, bakım yağı, deterjanını ve yenidoğan ıslak mendilini aldım. Bilerek çok büyük boy almadım ya da stok yapmadım bebeğimin durumuna göre değiştirmem gerekirse yazık olmasın diye düşündüm. Pişik kremi için “desitin” diye bir kremi önerdiler trendyolda gayet uygun onu almayı düşünüyorum yorumları da olumluydu