halimos25 Kızlar bu konulara çok yabancıyım bilmediğim için soruyorum.. kese göründü diyelim bebegi ne zaman görürüz içinde? Kac haftalikken ? Benim dun sadece kese göründü o yüzden soruyorum..
gunesveguney halimos25 ben 6+0 da sadece keseyi görmüştük bebek yoktu içinde, 7+2 de bebeği ve kalbini duyduk alttan muayene ile canım
fyznrilter halimos25 biz gittiğimizde 7+3 dü hem keseyi hemde bebeği görmüştük hemde kalp atışını duymustuk. Susam tanesi kadardı ☺️🌸
halimos25 llFatma Haa yani önce kese görünüyor sonra bebek degilmi canım ben daha 5+2 dün keseyi gördük küçüktü zaten daha 🥰
M_kemal halimos25 bebek çok küçük olduğu için görünmüyor. Ben de kese göründükten 10 gün sonra bebişi görmüştük
halimos25 gunesveguney ne güzel 🙏💕 allahim insallah bana da kalbini duymayı nasip eder ilk gebeligimde duyamamistim kalbi durmuş kurtaj olmak zorunda kalmıştım o yüzden şimdi çok korkuyorum insallah bu kez ayni şeyler olmaz🤲🙏
Feyzaveannesi halimos25 Doktorum keseyi gördükten 2 hafta sonra bebeği görmeyi bekleriz demişti 😊. 5 haftalıkken keseyi gördüm 7.haftada bebeği ve kalp atışını duyduk 😊
halimos25 Feyzaveannesi bende 5 de gördüm keseyi, doktor 7 de çağırdı kalp atışını duymaya allah nasip ederse 🤲♥️
Bngayl halimos25 Kuvvetle muhtemel 6. Haftanın içinde bebeği görürsünüz, kalp atışları da oluşmaya başlar, bir sonraki muayenenizde de kalp atışı duyulur 🙏 sorunsuz, güzel geçen, kaygısız hamileliklerimiz olsun 🙏🌺
Firstlady halimos25 kiyamam yaa 🥺 daha yolun cok basindasin bana kendimi hatiattin valla cok duygulandim❤️ InsAllah gun gelicek sen de bizim gibi son haftalara geliceksin🙏🏻 31+3 den selamlar)) 6haftada gozukur diye dusunuyorum bellini erken gitmissin benim gibi. Ben de erken gitmistim hamilesin daha sonra yine gel demisti doktorum. 7ci haftalarda gitmistim kalp atisini duymustuk❤️😍
halimos25 Firstlady çok teşekkür ederim canım benim🥺🤲💕Allahım insallah bana da nasip eder o günleri görebilmeyi. 🙏🤲Sağlıcakla kavuşalım bebeklerimize insallah 🤲♥️