YldzBiden 25 hafta oluyorum yarın.
20 haftaya kadar elevit ve vinalac vitamin kullandım,20den sonra sadece elevit vitamin yeterli dedi depolarım doluymuş.
17. Haftadan beri demir hapı maltofer içiyorum.
Yaklaşık 2 aydır 50mg Levotiron troid hapı kullanıyorum,tsh 7,5dan 3e düşmüştü ilk ay sonunda.
Folidoce folikasit hapını gebeliği 13. Haftada bıraktım ama gebelikten önce; bebek istediğim ve korunmadığım için zaten kullanıyordum.
15gün kadar önce serklaj oldum,5 günlük antibiyotik verdiler.
15. Haftam civarında idrar yolu enfeksiyonum oldu,monurol toz 1 kere içtim sonra 1 hafta 3-4 lt su ile geçti.