Ela20 Doğum zamanı yaklaşan anneler ahududu yaprağı çayı içiyor musunuz? Doktorlar öneriyor mu? İçip faydasını gören oldu mu?
Ebrusnhzl Ela20 ben içiyorum günde 3 fincan doktorum rahmi yumuşatır dedi inşallah bir faydasını görürüm☺️
Ela20 Ebrusnhzl inşallah 🤲 ben iki defadır sorayım diyorum unutuyorum. Acaba alıp içsem mi bilemedim.. bir zararı olmaz yoktur değil mi? Kaçıncı haftadasınız?
Ebrusnhzl Ela20 37+5 haftalığım yaklaşık bir haftadır içiyorum doktoruma sorupta kullanmaya başladım hiç bir riskim yok bence sizde sorun ona göre başlayın her doktor izin vermeyebilirler canım
Ebrusnhzl birmavihikayesi eşim aktardan aldı yeşil incir diye bir site var doğal ürünler satıyor internetten sipariş verebilirsiniz hemde çok hızlı kargosubugün verin ertesi gün elinizde olur
Ela20 Ebrusnhzl çok teşekkür ederim pazartesi kontrolüm bu defa mutlaka sorayım hafta ileri artık faydası olur mu bilmiyorum
Ebrusnhzl Ela20 kaç haftalıksınız bazıları 32de filan başlıyormuş ama ben cesaret edemedim açıkcası doktora 36haftalıkken sordum oda başla dedi
Hilal-95 Ebrusnhzl aklımda bulunsun teşekkür ederim 🙏🏻 33 haftadayım ben daha normal olsun istiyorumda bende içerim doktoruma sorup☺️
balbocegim27 Ebrusnhzl bence 32 çok erken ben hurmayı yemeye düzenli 35 te başladım 2 cm açıklık oldu bide temizlik yapmıştım çoğuna etki etmemiş ama bana etti yani belki sizede eder çok ta erken olmasın
Ebrusnhzl balbocegim27 evet 32çok erken zaten o yüzden cesaret edemedim hurmaya hiç başlamadım ben başlasam iyi olur sanırım onunda çok iyi olduğunu aöylüyorlar
Ebrusnhzl Ela20 ayy sizin çok az kalmış 🥰bence yokuş filan çıkın birde doktorum bana göğüs ucu masajı dedi hem sütün gelir hemde doğumu hızlandırmış olursun dedi
Ebrusnhzl Hilal-95 rica ederim aynen doktorunuza sorun o daha iyi bilir bende normal doğum çok istiyorum inşallah hayırlısıyla normal doğururuz☺️
Ela20 Ebrusnhzl oturdum mahallede yokuş yok. Yokuş bulamıyorum 😞 sadece düz yürüyorum. Masaj nasıl oluyor. Göğüs ucu kremi sürüyor musunuz.