Merve-2323 İki gündür ne yaptıysam geçmeyen bir diş agrım var karanfil tuzlu su sirke herşeyi denedim parol içiyorum hiç bir işe yaramıyor lütfen yardım edin sabaha kadar uyumadım var mı şunu yaptım da geçti dediğiniz bi şey
kushanim Merve-2323 maalesef canım 1 ay önce bende öyleydim bi hafta çektim o şişdetli ağrıyı daha dayanamayıp doktora gittim antibiyotik verdi o bile hemen geçirmedi 4 gün sonra geçirdi sende bi doktora gözük istersen çok geçmiş olsun 💐
_Tugba34 Merve-2323 ben aylarca çektim Pamuğa karanfil yağı iyice damlatıp dişimin arasına koydum o baya kesmişti sonra dişimin ağrıyan yerine yanağıma buz koydum oda olmadı bu mavi ilaç varya diş için olan ismini unuttum ondan minik koparıp dişimin arasına koydum böyle idare ettim bunlarda fayda etmiyosa doktora gitt doktorlar çekiyor artık benimkini çekmişti hamileyken hiçte bis ey olmadı
Merve-2323 _Tugba34 ya dişim öyle bişe ki oyuk degil hiç bir yeri açık degil dibinden çürümüş dıştan sağlam gözüküyor ve öyle bir sızlıyor ki hiç bir şey etki etmiyor bugun doktora gidecem dayanamıyorum