Kızlar eşim daha doğmadan önce 5 yaşında ablasını kaybetmiş benim Allah nasip ederse bı kızım olcak kaynanam hamile kaldığımdan beri sürekli kendi kendne vefat etmiş olan kızının ismini koycagni wurguluyor sormadan etmeden bana koycaz diyo onu şuan 5 ayligm onu kirmadan nasl istemediğimi dile getirenler ki ilk cocugum ben koymak istiyorum içimde kalmasn eşimde hep annesi üzülmesin diye onların istediğni yapıyor bıktım artık ya 😔