Betfer Dün gözüm karardı ve başım ağrıdı gittim tansiyon 12 8 çıktı . Bugün bidaha gideyim of tuzlu bişeyde yemiyorum ki
Minekorkmaz Betfer cok aşırı bi yükseklik yok aslında büyük normal zaten küçükte normal denebilir seviyelerinde 6 7 olsa daha iyi
Baharozdemir @Betfer normalde sartlarda yüksek bi değer değil ama herkesin sureklilik kazandığı ve vücudun alıştığı bi tansiyon değeri var. Sizin rutinde 7 lerde 8 lerde seyrediyorsa bu sizin için yüksek gelmiştir. Limonlu şu için biraz dinlenin toparlar