Deletedmom206 20 günlük olduk korse için geçmi kaldim acaba ama hala dikişlerim aciyor korkumdan bir türlü cesaret edip korse kunlanamıyorum
MerveKontakay Deletedmom206 10. Gün takılabilir korkudan büyük ihtimal dikişleriniz acıyor korkmadan hareket edin geç kalmadınız mutlaka kullanın göbek kalıyormuş sonrası alttan giyilmeli almayın
Yarenimm Deletedmom206 bende bunu soracaktım hangi korse iyi kizlar ve ameliyattan hemen sonramı takılıyor haftaya nasipse benim doğumum ins
Deletedmom206 MerveKontakay evet ondan korkuyorum göbeğim kalıcak diye alttan giymeli almadım sadece göbek kısmımı saran bır korse aldım yarın bir deniyim inşallah cok zorlamaz beni
ipeksfr Deletedmom206 giyince daha rahat edeceksinz . Ödem olmuştu benim dikiş yerimde korseyle geçti. Hala takıyorum dik durmamı sağlıyor. Sıkı olduğu içinde karnımı tutuyor . Ve göbeğimn inmesinde faydalı oldu
busroren Ben hemen sezeryandan sonra takılabilir diye duymuştum bi hemşire arkadaştan hem sabit tuttugu için ağrıyı da önlüyormuş.. Gerçi daha doktoruma sormadım ama🙄
Deletedmom206 MerveKontakay taktım sabah bakalim hiç korktuğun gibi olmadı agrım yok şuann ne kadar takmamız gerekiyor 15 gün taksam yeterli gelirmi acaba