minnakveannesii Sızıntı şeklinde suyum geliyor sabah 6 .30 dan beri ağrım yok nişanda gelmedi 37+2 deyim. Öğleden sonra randevum var beklemelimiyim bi fikir verin lütfen ilk gebelik tecrübesizim
Mrvweeeeee minnakveannesii sureklimi geliyo durmadan istersen doktorunu ara bi gel derse sabahtan gdersin
Ela20 minnakveannesii suyun rengi berrak ise 2-3 saat beklenebilir suyun rengi çamurlu yeşil bir renk ise hiç beklemeden hastaneye gidilmeli. Ebe böyle söylemişti
Mrvweeeeee minnakveannesii nisan onemli degilde bekleniyo onda ama suyun geldiyse isyersen bi doktorunu ara bebek susuz kalmasi belki sikintidir
minnakveannesii Gidicem sanırım şimdi dua edin lütfen baya bi korku var . Rabbim herkesi sağlıkla kolaylıkla kurtarsın 🤲🏻
Sabiye minnakveannesii Hastanede beklemen en iyisi Rabbim yardımcın olsun inşalalh güzel haberlerini bekliyoruz 🥰
Serap_kartal5 minnakveannesii korkma Dua et ne güzel bebeğine kavuşacaksın 🙏Rabbim bir avazla kurtarsın 🙏
minnakveannesii Suyum bitmiş acil sezeryana alındım daha yeni kendime gelebildim inşallah herkes sağlıkla kavuşur bebeğine 🌸
sedanursahin minnakveannesii Gözün aydın canım benim kavustun yavruna🙏🏻 sağlık durumu nasıl sen nasılsın❤️ Amin inşallah🌸
Yusuf__eren minnakveannesii nasıl anladın cnm bnimde beyaz akintyla şu glr gibi iç çamaşırım ıslak oluyor
minnakveannesii sedanursahin iyiyiz ikimizde çok şükür ama baya sancılı bir süreçmiş Rabbim kolay şekilde nasip etsin herkese ♥️