Merhabalar dün bel boşluğum kalçam ve bacaklarım aşırı derecede ağrıyordu 1 2 kerede kasılma gibi birşey hissettim doktorum hastaneye gitmemi söyledi nstye bağlayıp çatı muayenesi yapıldı 1 cm açıklık olduğunu 34 haftada normal olduğunu serum almamı söyledi serumdan sonra tekrar nstye bağladı ve eve gidip suyum kanamam veya herhangi bir ağrım olursa gelmemi söyledi sizce erken doğum riski gibi bir durum söz konusumudur gerçekten 1 cm normal mi