Ayceycev ay en son 3 cm açılmam var yazmıştın avrasya gop konusuna :) Sağlıkla bebişine kavuşmana çok sevindim, gözünüz aydın. Ben de 37+1im, beklemedeyim darısı benim başıma. Aynı hastanede farklı doktorla ilerleyeceğim :) Hastane çantasını hazırlıyorum da aklında mıdır sormak isterim, refakatci ve senin için duş almak için havlu var mıydı? Yoksa tek gebe için mi var, hatırlıyor musun :)