Mihricannnnn Merhaba kızlar ben 34 haftalık hamileyim ve oğlum doğunca emzik tutmasını istiyorum sizce emzik ne zaman verilir hangi marka model emzikleri bebekler tercih ediyor hastaneye götürmeliyim yardımcı olursanız çok ikilemde kaldım☺️
Mrvweeeeee Mihricannnnn weeninkink almstm hemen hastanede sap diye kapti ogun bugundur emiyoz 2 yasinda 😀 smdide hqmileyim baklm o emecekmi
sedaylmzz Mihricannnnn doğum yaptığım gün hastanede hemen verdim ben oğlumun ağzına alışması için 😄 Philips avent kullanıyoruz
Aslaninannesi01 Mihricannnnn ben doğduğu günden itibaren tutturmaya çalışıyorm ama tutmuyor denemediğim emzik kalmadı wee avent nuk bakkal emziğine kadar denedim 2 aylık oldu hala tutmuyor marka ve zman önemli değil tutan bebek bütün emziği tutuyor
Zlyhky Doğar doğmaz canm wee bayb al çünkü sürekli kayboluyor biseyler oluyor her yerde bulunuyor en azından bı de ekonomik 😁😁