Kubra1090 bende aşırı korkuyordum bu haftalarda şimdi 38+4teyim cıksın diye ağlayasım geliyor artık kaburgalarım falan cok acıdı cocuk ağırlaştı dayanamıyorum kurtulmak istiyorum sağ Salim bunu da atlatırız inşallah. sende öyle olursun şimdi korkakoy 🤦🏻♀️