İyi akşamlar kizlar bnde pıhtılaşma bozukluğu var kan sulandırıcı kullanıyorum gebe kalmadan önce 2 doz sinovac olmuştum şuan 13 haftalık gebeyim ve dr 16. Haftada 3. Doz ve biontec olmamı istiyor. Bir yandnd korkuyurm biontec pihtilsma yapiyor diyorlar…. Çok kararsiz kaldim. Aşı olsammi olmasammi