ArenAsilmomm Kızlar dişim felaket. İlaçsız önüne geçebileceğim bi durum değil 10 haftalığım. Doktora gitsem biliyorum ki antibiyotik verecek. Augmentin gebelikte en zararsız olanıymış. Aranızda kullanan oldu mu bebeğime zarar olur mu çok endişeliyim
Hemeha ArenAsilmomm dr un verdigini kadin doguma danisip alabilirsin bence bende kac tane antibiyotik kullanmistim oglumda cok sukur hic bisey olmadi simdiki hamileligimdede kullaniyorum
Babymoomy ArenAsilmomm doktora görün muhakkak müdahele edilecektir bende dayanamazsın ağrısına çektirdim doktor onayı ile
Bedihauslu ArenAsilmomm dış den bende çok çektim hatta ramazan bayramın da acil hastane ye de gittim dış için bana o ilaç i verdi kullandım geçti ama o kadar erken haftaya verir ni bilmiyorum
Busrabaksii ArenAsilmomm hafta olarak verir mi bilemiyorum ben 15-16 haftalıkken kullandım augmentin. Doramycin kullanmıştım bir de. Doktor onayıyla kullanabilirsiniz diye düşünüyorum 🙏
Kahverengi ArenAsilmomm 1 ay önce kullandım şuan 32 haftalık hamileyim gayet sağlıklı kendilerin😊Doktorunuz onay verirse kullanmanızda bir sıkıntı olmaz