merhabalar ben 23. haftana girmek üzereyim ve bacağımda sık sık kramplar ve ağrılar oluyor sağ üst bacağım üstden dizime kadar çok kötü ağrıyor bazen bungece lavobaya gitmek istediğimde kalkamadım resmen ağlamak üzereydim çok kötü oldu arada sıradada sol alt bacağımada kramplar giriyor çok kötü o an’da yine hareket edemiyorum ne yapcağımı şaşırıyorum, sizdede böyle bişey oldumu olduysa ne yaptınız 🙁