_ipekkkkk Normal mi kızlar kasık ağrısı hafif hafif sadece arada oldu bu hafta Şiddetli sancı gibi değil bebek hareketi güzel maşaallah leke vs yok ve göbek deligim acıyor bazen
fyznrilter _ipekkkkk normal cnm bebek büyüyor ve daha çok baskı yapmaya başladığı için oluyor. Bizde 30. Haftadayız bendede oluyor ☺️
Demetaluc _ipekkkkk benmde bu hafta cok kasik agrim oldu 26 haftadayim bende agirlasiorum o yuzden oldugunu dusunuorum korkma kan veya lekelenme yoksa buyuk ihtimalle rahim buyumesdinden dolayidir
Ruzgarperisi _ipekkkkk Bende aynı haftadayim.22+4. Bir kaç kez bende de yumurtalıklarda sancma gibi bişey oldu.gecen yere bişey düşdü elimden alırken sağ tarafında sancı oldu. Ani haraket edince de bazen batma oluyor. Normal herhalde diye düşünüyorum .
_ipekkkkk Elos Sağol canım Allah razı olsun insan korkmuyor değil işte çok şükür sağlık sıhhat olsunda gerisi önemli değil 🤲
_ipekkkkk fyznrilter Çok şükür sağlık sıhhat olsunda ağrısın varsın napalm 🤷♀️ Sağlıcakla gelsinler bütün kuzucuklar 🤲🌸
_ipekkkkk Cigalde Normal miş canım herkes öyle diyor rahim büyüdü içinmiş benim yeni başladı bakalm hayırlısı artık sağlıklı sıhhatli kucağımıza aldığımız günleri görmeyi nasip etsin Rabbim 🤲🌸