İdrar yolu enfeksiyonunu bu zamana kadar farketmediz mi ?Benımde ıkı hafta once sag tarafımda agrı oldu hemen doktora gittim.Bebek böbrege baskı yapıyormus.Bobrekle alakalı mı diye bakıldı bobrek sıkıntısı yoktu.Anca idrarda lokosit +3 cıktı.Antıbıyotık verdıler biraz düştü.En son munurol tek şase verdiler enfeksıyon gectı.Ama hamıleler de hep olabılıcegı ıcın ıkı hafta da bir idrar ve kültür verıyorum.Doktorunuza bunu danısın.Bir hafta antibiyotık ıle gecmıyor maalesef.Benım arkadasımın doguma kadar sürdü enfeksiyon.Kılo alımına gelınce,saglıklo herseyı tuketebılırsın ben hafta içinde mutlaka cici bebe ile süt tüketiyorum bebege kılo aldırıyor.Cok fazla abartmadan tabı.Mutlaka kahvaltıda peynır,zeytın yeşillik tüket.Ben arada süt,hurma özü,muz ceviz,çiğ badem tüketiyorum.Bunları diyetısyene de danıstım sıkıntı olmayacagını,bebek için yararlı oldugunu soyledi