Merhaba,
Aslinda 25.haftadan beri sol alt tarafimda b uyusukluk hissi vardi, sadece solda ( afedersiniz detayli yaziyorum ama sol alt dudak kisimlarimda) . Bu hafta 26+3 dahada artti ayakta dururken falan agri batma karisik bi tarzda hissediyorum. Bebek baski m yapiyo ne oluyo anlayamadim. Yani kasik batmasi gibi degil o ustlerde oluyodu bebek buyudukce onu ayirt edebiliyorum ama sebebi ne olabilir?