2105_iyiki Merhaba kızlar bebeginizin cinsiyetini ne zaman ögrendiniz 13+3üm fakat herhangi bişi söylemediler. Kaçıncı haftada ögrenebilirim acaba
Momyyy16 2105_iyiki canim o doktordan doktora değişiyor, ben mesela 12+3 gunluken öğrendim net söyledi bakalim birdaha 17 haftliken gdicez ayni seyi solermi acaba 🙈
merveees 2105_iyiki ben 12+ 2 de öğrendim 14 te yine aynıydı bugün 16 tekrar gideceğim inşallah değişmez
Hilal1907 2105_iyiki oglumu 16 da ogrendim. Kizimi bu gebeligimi yani 12 haftalikken ogrendim. Bebegin pozisyonuna bagli erken yada gec gorunmesi.