Hergün burda doğum hikayelerini okuyup acaba ne zaman bende yazacam ne zaman gelecek kızım diye düşünüyordum hep daha çok var diyordum. Hatta bugün için randevu almıştım geçen hafta 🙈😅Ama Cuma günü yani 1 Ekimde 38+4 de kızımı Mis kokulu Melisa ’mı kucağıma aldım o gün annemgili misafirliğe almıştım doğumdan önce son yemeğe alim demiştim ama benim kız bende katılacam dedi aranıza yemek yedik hiçbir belirti yoktu sadece halsizlik vardi biraz uzanşm dedim uzandım ve o an sanki Bi yol açıldı içimde sıcak birşey aktı hatta dedim acaba altıma mı yapıyorum 🙈ayağa kalkmamla suyum geldi Yani suyun geldiğini anlıyorsunuz kızlar ben merak ediyordum jelimsi sıcak Bı sıvı geldi ve tutamıyordum . Tabi beni aldı Bi titreme nasıl olacak diye sancı çekecem canım açıyacak düşüncesi duş aldım hasta bezi giydim doğum çantamı aldık 😅 sonra hemen doktoruma haber edip tüm aile hastaneye geçtik başta Ben ve eşim olmak üzere herkes çok heyecanlıydı Çatala alındım 2 cm açıklık olduğunu ve doğumun başladığını söylediler Epidural isteyip istemediğimi sordular istemiyordum normalde, normal doğum yapacam demiştim ama suni sancıyı taktılar ve sancılar çok şiddetlenmeye başladı. Artık gözlerimi açamıyordum o derece çok sancı vardı belki de benim acı eşiğim düşüktü bilemiyorum ama çok ağrı çekiyordum 🙈 Açıklık 6 cm olmuşken dayanamadım Epidural takın diye hemşirelere söyledim anestezi doktorunun yarım saat içinde geleceğini duyunca hatta dedim nasıl geçecek bu sancılarla yarım saat sonra Epidural takıldı hiç korkulacak gibi birşey değilmiş hiçbirşey hissetmedim sonra 5 dakika içinde sancılar bitti ama o an dünyalar benim oldu gözlerimi açtım resmen bence Epidural çok güzel birşey 🙈😅 sonrasında yürüyüş yaptırdılar çömelip kaldırdılar çatala aldılar tam açıklık doktorumu çağırdılar sadece 2 ıkınmayla bal kızımı koynuma vermeleri bir oldu tabi beni aldı Bi ağlama kızımı giydirirlerken benimde dikişlerim atıldı 5 tanecik .Bence bu hayattaki en güzel şey insanın evladı olmasıymış şimdi 6 günlüğüz 🥰🙈 Çok meşakkatli uykusuz günler olsada hayatımın en güzel anları bende kızımla yeniden doğmuş gibi hissediyorum Happy momdaki hikayemiz bitti Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲 Tüm hamilelere de sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🥰