Sedaumt52 Merhabalaaarğğğğ🥰 sizlere bi soru normel doğum yapıcam gibi gözüküyor bende öyle istiyorum ama olası bi durumda sezeryan olursam sonda taktırmaktan inanılmaz korkuyorumm sonda nasıl takılıyor tecrübeli anneler beni biraz bilgilendirir mi ? 🥰
Shnern Sedaumt52 Normal doğum yaptım yine sonda takıldı ama ben tabi ne takıldığını.duydum ne çıkarken duydum sadece konuşurken dediler sonda talalimmi diye büyük ebete oda cisin. Varmı dedi bende bilmiyorum dedim taktılar
Mom2525 Sedaumt52 uyustuktan sonra takılıyor zerre hissetmiyorsunuz, açıyor diyenler yüzünden korkmuştum çıkartılırken onu da pek hissettiğiniz söylenemez ilişki esnasında hissettiğiniz kadar maksimum
Rumeyy Sedaumt52 acı diyemem ama ben takılırken hissettim rahatsız edici bir his yanma oluyo orda idrar rnfeksiyonu yaşadınızmı hiç bilmiyorum o zamanda yaşanılan yanma gibi düşünün ama ameliyattan uyandığımda hiç yokmuş gibiydi bi müddet çıkarmadılar çıkarırken bişey hissetmedim sadece bayılana kadar olan bi rahatsızlık hissi korkulcak bişey değil 😊😊😊