Merhaba arkadaşlar sıra benim hikayeme geldi
ilk gebeliğim ilk operasyonum son zamanlarda her sabh bugn dogurcam diye uyanıp her akşm dogurcam diye uyuyordum sancım hiç yoktu yalncı sancılarm ise belden srekli vardı kasıktan sancım olmayacak diye düşündüm hep bu sebepten anlamam diye annemlerde kalıyordum 30.09.2021 sabh 8 de bir sancı geldi ve bu o dedim kendime tanıdım seniii ilki yarım saatte vurdu 9 dan snra 10 dk bir geliyordu artık rutinime devm ettm sancı gelnce yermden zplıorm bagrıorm gdince kahkaha atıyorum annem delirdigmi dşünüyordu 😝 saat 14:00 gbi doktoruma yazdım gel bakalım ddgnde sıcak duşa grdm koky olması için ve meryem ana otunu suya koyup 3 yudum içtm meryem süresi ve yusuf süresi feth süresi okuduk bolca duş snrası sancılrm yeniden durdu sıklşmasınk bkledm yne 10 dk da bir gelmeye başlaynca hastaneye otobsle doguma giden tek kadn oldum sanrm😝 bn nerden bileym dogurcagmı🤣🤣 hastaneye gttm ⅔ cm açıklıgım vardı doktorm yatış önerdi ilk gebeligim oldugu için riske girmemek adına kabl ettm yardımcı olacgnı kontrl altında olmamn daha iyi olcagını söyledi çnkü bebegm çok küçüktü genetik yapıdan kaynaklı gelişim geriliği vardı hamileliğimde odaya çıktm kan alındı alrjm varmı sordu vs herşey laylaylom suni sancı verldi tabi onlar hayr diyor bir defadan serum takılınca sıklaşan bir agrı mantıklı gelmiyor bize üstelik soruncada hemen serum çekildi sürekli alttan kontrl yapıyorlrdı açlma durumu için tabi bn yıkıorm odayı yatagı sallıyorm resmen duvara yumrklr atıorm saçımı yoluorm bildigin idrara sıkışmş gibi bir his geldi gitmem gerek dedm yine gelip alttn kontl etti 2 sn snra su fışkırdı altıma işedim işte dedim hemşire güldü suyun geldi işemedin korkma dedi🙈 doktormu çagrdılr oda gelip kntrl etti evet artk doguma geçelim dediii ve çataldaym ıkın diyp duruyorlar ya ıkınmak ne bn blmiorm bırakn diorm beni kabız oldugunu düşün sık kendini dediler deniyorm olmuyor olcagı yok baktı tuvalet pozsyonnda bırakın 5 sancı çeksin ıkınsın dedi gitti doktor 🙈😐 hemşireler tepemde bn tuvalettymşm gibi dizlerm tutmuyor yapamıyorm diyorm bagırma ıkın diyorlr kndi aralarnda işte ben demiştim demeyi sevmiorm ama bn demiştim vs gibi şifreli knşuolr dedm ki siz bnamı diosnz doguramicagmımı sanıyorsnz diye çıkıştım onlarda hayr filan yanlş anldn bz başka birşey knşuorz dediler tabi bn demorilize olmştum çoktan yeniden kontrl ypıldı ve doktoru çagrdılar kesksiz dogurtmak isteyen doktoruma kesik attırttım 🥴 birinn isterse karnıma basarak bna destek vereblcegni söyledi bnde kabl ettm dikişli oldu kızım da çıkarken çok bekledgi için gaitasını yemiş şapşik yıkadılar içini bnada dikişler atılırken ödül amaçlı uyuttular doktorum ödül veriyorum dedi 🤣 8 dk dedi ama 1 bçuk saat snra odaya getrlmşm yarı baygın olarak tabi bn hatrlıyorum salk saçma istemszce konuşuyorum eşimi soruyorum kızım çok zayf karaçı gbi diyorum😝🤣🙈 kapı açık diye kapatın herkese göründm rezl oldum (teşıran oldum) yöresel bir kullanım ile diyorum en fenası 💪🏻 Bunu yapıp çok güzel dogurdum beee ne gzel dogurdum ama degl mi doktor bile dogurcagmdan emn dgldi peeeahh diye bagrıorm rezalet 🙈🙈🙈 neyse ayıldım kızımı 16:40 da yatışım yapıldı 17:55 de dogurdm 00:00 da hastaneden çıkışmz verldi eve geldk bbgmn ilk dk dan hırıltısı vardı bacakları scaktı hp fark ettm 2 gün snra burnundan sümk attı ve mamayı kusup memeyi emneynce hastaneye götrdk crp si yksek çktı 1 hafta yatış verldi 2600 dogan kızım 2300 şuan çok şükür bi haftamız geçti yarın taburcu olacagı haberini aldım sabah olmuyor ki kızıma kavuşayım size vakit geçsin diye hikayemi bu süreçte yazmak istedm bu süreçte ögrendigim şey insan evladını öylece bir kutu camın içinde aglarken görnce kolu kanadı kırılıyor minick ellernde kelebk görmek çok zor anne karnında enfeksiyon kapmş lütfen hamile anneler siz uyanık davranın ben kndi enfeksiyonumu kndim fark edip ilaç istemiştim doktorumdan normlde onlar ultrsnda enfeksiyonu göreblior eger bn ilaç kullnmamş olsaydm ve geç fark etmiş olsaydk yüksek enfeksiyonla yatışı yapılırdı çok şükür kızım anne sütü ile beslenmesine devm etti sadece ateşi yüksekti siz kndi doktorunuz olun bu arada doktorum için birşey demiyorm çnkü doktorum çok iyiydi bna çok yardmcı oldu bebegimin yatışı ile dahi yakından ilgilendi burdan onada teşekkr ederm 🤲🏻🥰🌸❤️🌺 darısı herkese hayrlısı ile olsn inş daha güzellerini yaşamanız dilegi ile 🤲🏻🤲🏻✋🏻 Sorularınızı alablrm