cnn34 ben özelinde yaptırdım ama doktorum GATA da çalışıyor rapor falan uzun işler diye eşim muayenehanesinde yaptıralım dediği için yaptırdım ama doktorumdan çok memnunum GATA’da çalışılıyor ismi Seyit temel Ceyhan dünya iyisi biri ve eğitim anlamındaysa çok donanımlı zaten Prof hoca birde tüp bebek eğitimini harvard ta almıştı yanlış hatırlamıyorsam zaten tüp bebek uzmanı kendisi hatta şöyle söyleyeyım ben hsg çektirip o gece rahatsızlanınca tekrar GATA’ya gittim onun hastası olduğumu duyan uzmanlar stajyerler normalde müşahede kalmamam gereken bir durum varken bile beni müşadeye alıp ağırımı tamamen kesmeden yollamadılar. İlgisinden bilgisinden çok memnunum