Woman3535 organik boyalarda cok koyu cikiyor diye biliyorum.
Kac ayliksiniz ?
Ben hamileligin başından beri sacimi boyuyorum sadece kokusunu solumamaya gayret gosterdim.
Onun disinda bebek icin herhangi zarari vardir kesin net bilgisine ulasamadim. Bu konudaki arastirmalarin sonucu malesef bebek icin zararlidir diyemiyor .
Tabi bu demek degil ki sizde aynisini yapin ama bi arastirin bana kalirsa.
Ne bileyim bence annenin kendini psikolojik olarak iyi hissetmeside önemli gebelikte.