Ozlem3030 35+4 günlük gebeyim üşüttüm baya daha hızlı iyileşmek için tavsiyesi olan var mı?ve bebeğime zarar verir mi
Duy_gu Ozlem3030 ben daha 9 haftalık gebeyim şükür üşüttüğüm de nane limon tükettim ve zencefil bal aldım sıcak tut canım kendini grip isen duşta çok iyi geliyor
Gul-42 Ozlem3030 cnm vlla 39 haftalıgım bnd usuttum duş aldım ılık süt ıctım ballı ıhlamur ıctım lımonlu nane lımon ıctım bogaz pastılı aldım bıde oceon c vıtamını aldım suan daha ıyım sukur🤲🏻
Ozlem3030 Duy_gu şekerim olduğu için bal alamıyorum ama bol bol süüt zencefil içtim bebek etkilenir mi
Duy_gu Ozlem3030 bişey olmaz inşallah canım yani ben ondan sonra gözüktümde bişey yokdu şükür zatn ilaç içemiyoruz ne yapcaz Baska