Minicikkiz Kızlar doğumuma az kaldı. Ama kafam karıştı. Hem epidural li normal doğum düşünüyorum. Hemde suda doğum. Yani kafam karma karışık. Bu aralar suda doğumlari izledim sanki daha iyi gibi geldi 🙈 Suda dogum yapan var mı aranızda. Bilgi verirmisiniz ?
Xxxseliiiin Minicikkiz bende araştırmıştım sadece suda fazla kaldığınız için enfeksiyonal durum olabilirmişte olmayabilirmişte dezavantajı olarak onu okumuştum suyun hijyeni açısından kontrol tamamen sizde o süreci siz yönetiyormuşsunuz ebe doktor suya dokunmuyorlarmış son ana kadar suda bekleyip doğum anında kalkıp masaya çıkabiliyormuşsunuz ama onda da hafif yırtılmalar olabiliyormuş doğum anında da da bebeğin gelişini siz alıyormuşsunuz siz tutup çıkarıyorsunuz her doğumun avantajları dezavantajları olduğu gibi bunun da var yani ama rahatlatıcı mı tabiki masada çatala yatmaktansa suda kendinizi yönetmek daha iyi olur o güç varsa
RabiaKose Minicikkiz imkanım olsa kesinlikle suda doğum yaparım 😁 adet zamanlarimda bile sudan çıkmazdım bana çok iyi gelirdi şimdi de sancım ağrım olunca hemen suya giriyorum😁 eğer imkanın varsa suda doğur 🥰🥳
Saaki Kuzenim acı badem hastanesinde yapmıştı evet diğer doğumlara göre biraz daha rahat ama maliyeti biraz daha yüksek :)
Minicikkiz Saaki Aslında okadar yüksek değil 8500 civarı. Açıkçası ben epuderelli istiyodum. Ama suda doğumu daha rahat duyunca ona döndüm bu defa. İşte yapanlar yazsa karar vericem 🥰 rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻
Saaki Minicikkiz amiin inşaallah , fiyatlar hastaneye göre değişiyor heralde yada o bu suda doğum yeni yeni duyulmaya başladığında uygulamıştı belkide sizin dediğiniz fiyat iyiymiş 🌸 Hakkımızda hayırlısı olsun inşaallah 💜
Eda-5807 RabiaKose bende bilmiyordum ama komşum doğurunca ınandım 😂😂 belkıde geç kalmamıssındır bende 40 haftalığım hala yok 😂😂
RabiaKose Eda-5807 ne nazlı çıktı bu Ekim bebeleri yaaaa herkes 40nı doldurdu valla 😂😂😂 benim sonunda öyle gözüküyor 🤦🤭