Melinalin Merhaba arkadaslar Allahın izniyle doğumumuza az kaldı. Canta hazırlıyorum ve bir kaç sey aklıma takıldı sormak ıstedım. Süt pompası almadım henuz almam gerekir mı şimdiden? Yani hastanede ihtiyac mı? Ve hangi marka almalıyım?
Dilara0638 Melinalin ben almadım ama olan yakınım birinden temin ettim güzelce temizlenmiş şekilde ihtiyacım olursa duruma göre alırım diye hani bulamasamda ilk bi kaç gün bakıp öyle alacaktım gereksiz masraf yapmak istemedim ihtiyacım olmazsa diye🤷♀️
Kumru_ Melinalin Bende gerek olmadi hiç. Göğüs ucum yoktu ve yaraliydi ama silikon göğüs ucu ile emzirdim işimi gördü iyileşene kadar. Hastanede zaten gerek olmuyor emzirme için sürekli hemşireler ebeler yardımcı olup öğretiyorlar. Hatta doğum yaptığım özel hastanede kısa bir emzirme eğitimi ve kitapçığı vermişlerdi
bahtnurr1 Melinalin bence gerekir yaa ilk günler süt zor geliyor dedi herkes weebaby manuel aldım hani çok pahalıya kaçmadım açıkçası çevremde kullananlar da memnundu baya
Nnefri999 Ben almadım,gerekli bulmadığım için.Süt pompaları çıkalı kaç sene oldu ? Onlar olmadanda emziriliyordu bebekler 🤷🏻♀️ Boş masraf
balbocegim27 Melinalin ben devlet hastanesinde doğum yapacağım biberon pompa vs şeyler getirmeyin dendi ihtiyaç duyulduğu zaman burada var dendi mama da buna dahil bence hastanenizde vardır ihtiyaç halinde temin edersiniz