Bepanthol iyi geldi sayılır bana. Domatesi çikolatayı kestim yemiyorum. 2 3 kere tahlil verdim kolestaz çıkmadı değerlerim de normal çıktı ama kaşıntı durmadı mahvetti beni bende yediklerimi gözden geçirerek deneme yanılma yoluyla azalttım kaşıntıyı.