NBA Tugbamete evet ama gelde birilerine anlat anlamak istemeyen neden gelir yazar ki burda 😔 insan şikayetlerini de söyleyemez oldu
Tugbamete NBA hiç kafaya takmayın herkes düşüncesini söyler üslup çok önemli tabi siz he deyin geçin burda herkesin hormonlar tavan yapmış birbirine patlıcak yer arıyor o yüzden ben bana ters gelen insanlara cvp dahi vermiyorum kendi stresim bana yeter ☺️
Sena1299 @baharbasdag ben de 14. Haftamda hissetmeye başladım , elimizi koyduğumda bile çok küçük de olsa hissediyorduk , kiloyla alakası var bunun , ben zayıfım göbek falan hiç yoktu bende , şimdi 24. Haftadayım tüm hareketleri dışardan belli oluyor mesela
Mltm07 NBA 14 te hissettigin farkli biseydir o zaman hissetmen imkansiz ama merak etme ben 16+5 de hissettim 23+5 olduk hala asagida arada yukari cikiyor bazen o kadar asagidaki acitiyor normal dedi doktor seninde normal
Mltm07 Kumru_ hayir hissedemez tipta imkansiz ikinci gebeligi olsun ben gibi 46 kiloyla hamile kalsada en erken 16 hissedebilir. Findik kadar bebegin neresini hissedebilir allah askina kac kat derinde 21. Haftaya kadar hissedemeyenler var yani