Anne88 O kadar iyi anlıyorum ki seni. 2 kez dış gebelik geçirdim ve çok zor bir süreç. Dış gebelik sonrası psikoloji çok yıpranıyor. Canlı bebeği düşürmeleri, almaları, kemoterapi, ameliyat vs ile uğraştığın yetmezmiş gibi bir de insanların anlayışsızlıklarıyla uğraşıyorsun. Benim de eltim ben bunları yaşarken çocuk sahibi oldu. Bakamıyor bile ama yaptığı pislikler, çocukla hava atmalar insanın zoruna gidiyor. Hayırlı zamanda hayırlısıyla olsun inşallah ne diyeyim.