Mrvehamzaoglu bende 38+6yim bebegimm 2haftadir kilo almıyor ölçümleri aynı görünüyor ,doktorum 39+1de suniyle başlayalım diyor bende 40akadar beklerim dedim suni almak istemiyorum sancılarımda var ama düzenli değil.açılma yok bekliyoruz 2gune bir nst istiyor sizdende sık sık nst istedimii?