Eyoo canım ben hamılelıkten once enfeksıyon vardı suandada var banada fıtıl verdı suan kullanmadım yanı kullandam bısı olurmu bılmıom ama kullanmadım hamıle kalamdan once kullandım suan kasıntım va hıcbısı yok ama akıntım cok fszla zaten fıtıl kulandıktan sonra hamıle kaldım