Egamze normal doğum yaptım 5 dikişim vardı kesilmeyi hissetmedim ve iyileşme sürecim çok hızlı oldu, rutin hayatıma hemen dönebildim , sezeryanda Rahime ulaşılması için 7 kat kesildiğini okumuştum, sezeryanıbkokau geçiren arkadaşlar da olmuştur illaki. ikisi de dikiş ama çok çok farklı dikişler bence yine de tercih sizin 😇