Alone benim bebeğimde beyninde bı yer hiç gelişmemiş iki beynin ortasındaki bı yer görme duyma hareket etmeme gibi şeyleri varmış onada corpus collosyum agenezisi diyorlar hayırlısı allahdan belki hiç bir şeyde olmayabilir dediler belki çok büyük şeylerde olabilir dediler üzülmüyorum belki bı imtihandayim isyan etmiyorum doktorların dedigi değil rabbimin dediği oluyor belki bir mucize olur inşallah sağlıkla kucağına alırsın sende 🙏🥰