Merhaba amniyo sıvım çok fazla ama bebek gayet sağlıklı , ama her doktoro gittiğimde suyum çok çok fazla çıkıyor git gide ve internetten araştırdığımda özofagus diye bir hastalık olduğunu öğrendim yarın doktoruma soracağım bilgisi olan var mı korkmaya başladım?