Salam her kese❤. Azerbaycandan olan xanimlarla meslehetlesmek isterdim, Merkezi Klinikada bu yaxinlarda dogum etmis kimse var? Sheraiti, tibbi personalin yanasmasi necedir? Yaxin gunlerde hekimim orada ishleyir deye MK-da keyseriyye emeliyyati olmaliyam, ancaq hec melumatli deyilem xestexana sheraiti ile bagli.