Yldz4747 Miniksevgim Bende en son 1 ay önce gittim şimdi 39 +1 oldum hâlâ gidemedim. Zar zor randevu almıştım o da doktor izne çıktığı için randevuyu iptal etti bu gidişle doğuma gitcem
Halime0638 Miniksevgim banada uzak ama napalim aradigimda en uygunu ve cd video veriyorlarmış o yüzden gidicem
Yagmurgel2020 Miniksevgim sen geciktirme yinede birde ara sıra sağlık ocağına gidip kalp atışını dünle 120 den aşağı düşmemesi gerekiyormuş beni sürekli çağırıyorlar kontrol amaçlı 🙏🏼