izmirlitazeanne Kızlaaarrr herkes kız bebekler erken doğar diyor doğru muuu ?? 😀 ve de sizce bu sene kız senesi mi erkek senesi mi 🤩
alyavetuna izmirlitazeanne bencede kiz senesi. ayrıca kizim 41.haftada dgdu oda kakasini yaptığı için sezeryan aldilar yoksa doğası yoktu daha🤣
Defnemmmmmm izmirlitazeanne benim kızım 40+4 hala gelmemişti tersti zaten sezeryana aldı doktorum karnıma kakasını yapmış zamanı geçmiş dedi şuan 2 buçuk yaşında diğer kızım 21+5 karnımda bakalım bu nezaman gelecek😁
izmirlitazeanne Defnemmmmmm ohh maşallah gerçekten yerini sevmiş 😀 çok şanslısınız iki kızınız var 🥰🥰
izmirlitazeanne 2bebekannesi___ yaaa 🤗🤗 son günler çok zordur ya artık insan çok sabırsızlanıyordur değilmmi
2bebekannesi___ izmirlitazeanne hemde nasııılll ve artık rahat değilim geceleri yatamıyorum ağrılar falan filan çok yıprandım artık hem korku hem heyecan hepsi bir arada☺️