Nurdan58 Nnurdan canim bende 22 aya yakin kontrole gitmiyom ayrintili ultrasyon yaptirdinmi bide seker yuklemesi
FatmaNur_ Dilekcnkn hiç sorma bnde 38+4 oldum. Akşam kustum sık sık büyük tuvalete falan gidiyorum hafif sancı da var kasılmalar zaten var. Eli kulağında gibi gelcem bi kaç güne diyor herhalde oğlum.
Dspn Zeynepsultann @Dilekcnkn valla o bende e var 😅 gıtım dus aldım agrı gırıyor ara ara hazırlıklı oluyom nolır nolmaz ama ınad gelmıyoe kız 39 dogru gıdıyoz
Sevgi006 37 olduk bugün ve kontrolüm vardı 2 hafta geri diye söylendi kilosu 2600 müş böyle bi durum yaşayan var mı aranızda 😔
Mine0220 Sevgi006 benim ilk oğlum bu haftada doğdu 2500 dü endişelenmen kilosuda düşük değil 2500 aşağısı biraz sıkıntı şuan kilosu gayet iyi her çocuk bir olacak diye birşey yok 🤷♀️
seon90 Sevgi006 canm doğduktan sonrada çocukların kilosu önemli olmuyor kontrolde.daha var ayrıca doğumuna 3 kilo doğurursun.benm oğlumda iki hafta geriydi kilosu ama boyu bir hafta öndeydi.yani ben hiç düşünmedim zaten dünyaya gelen her şekilde kilosunu alıyor.önemli olan sağlıklı doğsun.üzme kendini takılcak bi konu değil canm kilosu
Kader_180 Sevgi006 ablam 2500 doğurdu bence gayet normal kilosu ki sen daha doğurmadın onlar günde baya alıyor kiloyu içiniz rahat olsun :)