Esrakurtoglu96 14_aytekin bana da demişti, Eylül sonunda bekliyorduk, ekimin 1 haftası geçti hâlâ gelmedi oğlum 😅😅 bebekler ne zaman isterse o zaman geliyor kim ne derse desin 😅😅
Nisatkbs Serappp06 zaman çok çabuk geçiyo canım hele o zamanlar çok hızlı ama 50den sonra gitmiyor 😁😁valla hem heyecan basıyo hem korku ne ararsan var bende şuan🙈😍😍sağlıkla gelsinler inşallah Rabbim sağ salim kavuştursun bizleri😍sizin cinsiyeti ne bizim ki kız🙈♥️
Serappp06 Nisatkbs yaa çabucak geçsin inşallah, amin canım benim sağlıklıca gelsinler inşallah, dün randevum vardı ikili tarama oldu ama ayaklarını çapraz tuttuğu için göremedik birdahaki sefere inşallah, prensesiniz sağlıkla hayırlıca gelsin canım 😍❤️
Nisatkbs Serappp06 oyyy yerim ben onun ayaklarını hadi bakalım sürpriz yapıyo size bidahakine gösterir inşallah 🙈😍çokkk teşekkür ederiz hepimiz sağlıcakla kavuşalım minnoşlara♥️