Gul-42 Anladim canım şimdiden hayırlı doğumlar güzel günlerde büyüt bebegini. Doğumun normali sezaryani farketmiyor tabiki sağlık olduktan sonra ama catına bakmadan direkt sezaryan demesi garip geldi sadece. Senin için dedim evet normalde biraz ağrı oluyor ama sonrasi kolay o nedenle 🌸