MinikMucizeninAnnesi ilk çocuk çok güzel canım doya doya tadını çıkar daha rahat oluyor insan o uyuyunca uyuyabiliyorsun geride cocuk oldu mu biraz daha zor oluyor sorumluluklar çok fazla oluyor bebisinle birbirinize arkadaş olursunuz esin yokken inşallah Rabbım hepimize sağ salim kucağımıza almayı nasip eder