Eriminannesi04 İyi akşamlar kızlar 38+3 haftalık gebegim korona olduğum için de doktora gidemiyorum 14karantinam var ve hiç bir belirti yok sdc akşamları bel ağrısı çekiyorum ve bacak arası çok ağrıyor sanki kemik ama alakası Yok sizce ne zaman dogurcam artık