3 gün önce 6+3ken dinledim doktor 7+2ye randevu vermişti eşim il dışında olacağı için gel bi şansımızı deneyelim bi ihtimal bende gitmeden duyayım demişti gittik ve dinledik. önceki kalbi atmayan veya boş gebeliklerle hiç bir ilgisi yok o konuda içinizi rahat tutun ve düşünmemeye çalışın🙏🏻🌸 benimde ilk gebeliğimde kalbi atmamıştı 9. haftaya kadar bekledik 10. hafta mecburi kürtaj oldum 2. gebeliğimde öğrendim 3 gün sonra düşük oldu 2. gebeliğimden sonra 4 yıl onca çabaya karşılık hamile kalamadım psikolojimiz çok bozulmuştu tüp bebeğe karar verdik doktorla anlaştık doktor adet günümde çağırdı biz tabi amaaan zaten tüp bebek yaptırıyoruz deyip kendimizi salınca hamile olduğumu söylemeye gittim doktor bizden daha çok şaşırdı 😊 yani demekki kafaya takmamak gerekiyor