Kizlar affınıza sığınarak bisey sormak istiyorum yani bunu ne kadar kibar bir cümleyle sorarim diye cok düşündüm ama bulamadim
Normal lavaboya girdigimizde büyük çişimiz icin ıkınıyoruz ya 🤦♀️🤦♀️ işte ıkınırken karnimin da kasilip küçüldüğünü fark ettim bu arada 36+ 1 haftaligim bunun cocugq bir zarari varmi cok kafama takiliyor 😑