Erez Selamlar elimde 2 kutum kaldi ihtiyaci olan yani sigortasiz ucretli alan annişlerim varsa kargo ile gönderebilirim. Toplu alip 20 30 TL verenler degilde kutu basina para odeyenler olursa mutlu olurum.
Dygrd Erez merhaba hala duruyorsa talibi yoksa ben alabilirim bendede esimdede sgk yok esim günlük yovmiyeyle çalışıyor 3.cu gebeligim 1 kutuyu zor aldık para bulup 280 tl ye raporda çıkarsada analık karşılamadı sgk olamadığı için çok zorlandık 🙏
Erez Gul2808 Dygrd Birer kutu ikinize gondereyim ezgi.celiks instagram adresim sari montlu resmim var oradan adresinizi gonderebilirseniz bugun kargoya verebilirim.